Hmm... Mitenhän näiden mun nettihommien käy, kun työt alkaa. Oon nyt työttömänä ollessa aktivoitunu aikamoiseks netin käyttäjäks. Omat sivuthan mulla on ollut jo sen...ootas, oisko kolme vuotta nyt? Viime marraskuussa sitten aloitin kirjoittaa tätä omaa blogia, jota oon päivittäny säännöllisen epäsäännöllisesti..Ja nyt aloitin vielä toisen blogin kirjoittamisen, riinakoira.vuodatus.net, joka siis kertoo suomenajokoiran pentueesta.

Yritin jo värvätä pikkuveljeä tuohon riinakoira-hommaan sitten, kun mun työt alkaa, mutta katotaan miten käy. Eihän tuo innoissaan ollut mutta ei hirveästi kampoihinkaan pistänyt.  Mutta päivittäminen jää kyllä vähemmälle, jos se jää minun vastuulleni pelkästään. Oon huomannu jo nyt, että kotisivujen päivitys on jääny vähemmälle huomiolle, kun oon lähinnä kirjotellu blogeja. Toisaalta ei kyllä nyt ole sillä tavalla runosuoni tai tässä tapauksessa varmaan arvostelusuoni sykkinytkään, että olisi kannattanut niitä ruveta paperille purkamaan.

Aivan...Mietin tässä, että minut kyllä löytää netistä, jos kiinnostaa. Toisin kuin jotkut, joista ei löydä yhtään mitään tietoa. Toisaalta ei kyllä osaa sanoa, kumpi nyt sitten on parempi. Jotkut tykkäävät olla näkysällä ja jotkut eivät. Ja ihan omien töiden ja taitojen esittelyähän tämä minunkin netti-innostukseni on, eikä mitään muuta :)