Seikkailin toisten blogeissa ja satuin törmäämään erääseen sivupohjanikkariin. Kuinka ollakaan, hällä oli just mulle sopiva pohja, jota päätin kokeilla ja tässä se nyt on. Kiitokset Satukasetille. Olihan tuo aikakin jo vaihtaa pohja, kun alusta lähtien on sama ollut...Sopivaa vaan ei ole sattunut, enkä ole itse jaksanut/ehtinyt pohjaa väsäillä.

Olen aina ollut kiinnostunut apinoista, liekö pohjana se, että joskus vauvana olen saanut 2 pehmoapinaa, joista toinen, vieläkin, lähes 27-vuotiaana on keikkumassa kirjahyllyni päällä. Asiaa syvemmin mietiskeltyäni olen tullut siihen tulokseen, että apinat vaan kerta kaikkiaan ovat  niin hellyyttäviä - etenkin minä ;) Joskus höyrypäävuosinani yläasteella satuin törmäämään tietoon, että olen kiinalaiselta horoskoopiltani apina, metalli sellainen. Ja aina, kun vaan olen apinoita nähnyt, olen jotenkin tuntenut sielujen sympatiaa - siksipä hyllyssäni keikkuukin monta monituista apinaa ja gorillaa, ja nyt sokerina pohjalla blogillani on tällainen pohja, joka by- the-way sattui sopimaan yhteen myös fonttien ja laatikoiden värien kanssa, joten niitä ei tarvinnut ruveta muokkailemaan ja hyvä niin...
;)